Wydarzenia 4
Pl
Wydarzenia 4
Wynik wyszukiwania:

Threema Broadcast

Threema Broadcast jest interfejsem sieciowym, który umożliwia wygodną komunikację zespołową za pomocą Threema. Za jego pomocą można komunikować się z pracownikami, klientami i osobami trzecimi. Oprócz klasycznych list mailingowych i centralnych grup, w których można dodawać odbiorców i nimi zarządzać, Threema Broadcast oferuje również kanały i boty. Kanały to dynamiczne biuletyny informacyjne, które użytkownicy mogą subskrybować, a także zrezygnować z ich otrzymywania w dowolnym momencie. Boty pozwalają otrzymywać informacje w wygodny sposób – za pośrednictwem Threema.

Zamów bezpłatne demo
O ROZWIĄZANIU

Szybka i wydajna dystrybucja informacji

Szybkie rozpowszechnianie informacji

Threema Broadcast to narzędzie do szybkiej, bezpiecznej i ukierunkowanej komunikacji „jeden do wielu”. Za pomocą jednego kliknięcia można wysyłać wiadomości tekstowe/obrazy, pliki i ankiety do całego zespołu lub określonych działów.

Przykłady:

  • EDEKA korzysta z Threema Broadcast do komunikacji ze sprzedawcami detalicznymi. Odpowiednia lista dystrybucji jest automatycznie aktualizowana za pomocą interfejsu API Threema Broadcast.
  • Podczas pandemii koronawirusa CEO firmy Daimler używał Threema Broadcast, jako głównego środka komunikacji z personelem.

Biuletyny messengerowe

Kanały Threema Broadcast wprowadzają popularną koncepcję biuletynów do komunikatorów. Tworzysz oddzielne kanały, dotyczące różnych tematów, a Twoi pracownicy (lub osoby zewnętrzne) subskrybują te, które ich interesują. W ten sposób każdy otrzymuje dokładnie te informacje, których szuka.

Przykłady:

  • Threema Channel korzysta z usługi informującej użytkowników Threema o aktualizacjach aplikacji i innych wiadomościach związanych z Threema.
  • Miasto Berno wprowadziło komunikaty prasowe: Mieszkańcy Berna mogą otrzymywać bezpośrednio w Threema wiadomości z administracji miejskiej.
  • Różni klienci Threema Work używają biuletynów w komunikatorach do uzupełniania istniejących kanałów informacyjnych. W ten sposób pracownicy mogą wybrać, gdzie otrzymują wiadomości.

Ciągłość działalności biznesowej

Awaria wewnętrznej infrastruktury IT stanowi poważne zagrożenie, które może dotknąć każdą firmę, a z czasem mieć poważne konsekwencje. Może się to zdarzyć w każdym momencie, bez ostrzeżenia, a nawet najbardziej zaawansowane środki nie gwarantują pełnej ochrony. W przypadku awarii IT, w której nie działa e-mail, ani VoIP, pojawia się pytanie, jak zapewnić ciągłość komunikacji w czasie kryzysu. Odpowiedzią jest Threema Broadcast, która, w połączeniu z Threema Work, umożliwia bezpieczną komunikację nawet w tak poważnej sytuacji.

Interaktywne boty czatowe

Boty czatowe pozwalają tworzyć systemy wyszukiwania informacji, które umożliwiają użytkownikom uzyskanie z góry określonych odpowiedzi na pytania bezpośrednio w Threema. Można na przykład utworzyć bazę wiedzy lub udostępniać harmonogramy. Użytkownicy, po prostu, wprowadzają polecenie i natychmiast otrzymują predefiniowaną odpowiedź.

Centralne zarządzanie grupami

Chaty grupowe utworzone w Threema lub Threema Work mogą być zarządzane tylko przez ich twórcę. Threema Broadcast natomiast obsługuje centralne grupy, którymi można zarządzać ręcznie lub automatycznie za pomocą interfejsu API. Oznacza to, że zarządzanie grupą może być prowadzone przez wielu administratorów i bez użycia urządzenia mobilnego. Ponadto, członków grupy można dodawać automatycznie.

Zaangażowanie pracowników

Aby zapewnić satysfakcję pracowników i upewnić się, że identyfikują się z organizacją, wewnętrzna komunikacja powinna objąć cały personel. Natychmiastowa wymiana wiadomości jest idealnym środkiem do tego celu, ponieważ umożliwia łatwy kontakt z pracownikami bez konieczności korzystania z komputera lub z osobami, którzy pracują głównie poza firmą.

Threema Broadcast to idealne narzędzie do zarządzania komunikacją za pomocą wiadomości. Jego wszechstronność pozwala docierać do pracowników w najbardziej odpowiedni sposób.

CECHY ROZWIĄZANIA

Jakie funkcje oferuje rozwiązanie Threema

Kanały informacyjne

Użytkownicy mogą subskrybować kanały, które ich interesują, i rezygnować z ich otrzymywania w dowolnym momencie. Kanały są idealne do wysyłania biuletynów.

Listy dystrybucji

To doskonałe narzędzie do klasycznej komunikacji od góry do dołu. Określając odbiorców samodzielnie, dotrzesz do wybranych użytkowników.

Boty czatowe

W krótkim czasie można utworzyć interaktywne boty czatowe, które umożliwiają użytkownikom otrzymywanie wcześniej zdefiniowanych odpowiedzi na ich pytania.

Grupy zarządzane centralnie

Twórz i zarządzaj czatami grupowymi do współpracy zespołowej i wygodnie moderuj dyskusje.

Waves Circle
ZALETY ROZWIĄZANIA

Bezpieczeństwo i prywatność jako priorytet

Ochrona danych

Threema Work został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i ochronie danych. W przeciwieństwie do wielu innych komunikatorów biznesowych, w Threema Work wszystkie rodzaje komunikacji są szyfrowane na zasadzie end-to-end. Aby z niego korzystać nie jest konieczne podawanie danych osobowych, takich jak numer telefonu czy adres e-mail.

Pełna zgodność z przepisami prawa

Threema Work jest w pełni zgodny z RODO. Jako szwajcarska firma, Threema podlega również surowemu Szwajcarskiemu Federalnemu Ustawodawstwu o Ochronie Danych (DSG) oraz związanemu z nim rozporządzeniu dotyczącemu Federalnego Ustawodawstwa o Ochronie Danych (VDSG). Threema korzysta z własnych serwerów w wysoko bezpiecznym centrum danych swojego partnera kolokacyjnego, certyfikowanego zgodnie z normą ISO 27001, w Zurychu.

Odrębna komunikacja osobista i zawodowa

Dzięki Threema Work osobista i zawodowa komunikacja zostają ściśle oddzielone. Wewnętrzne kontakty mają oddzielny poziomem weryfikacji, co pozwala po jednym spojrzeniu ocenić, czy dany kontakt jest częścią organizacji, czy nie. Jeśli jest to wymagane, komunikacja może być również ograniczona do kontaktów wewnętrznych, uniemożliwiając tym samym komunikację z osobami spoza organizacji.

Konfiguracja aplikacji i egzekwowanie polityki

Właściciel programu może nie tylko określić, jak go skonfigurować, ale także całkowicie kontrolować uprawnienia użytkowników do korzystania z aplikacji. Aby zapewnić przestrzeganie polityki firmy, istnieją dodatkowe możliwości konfiguracji, takie jak: • Konfiguracja zamkniętego systemu komunikacji, • Wyłączenie synchronizacji kontaktów, • Przechowywanie kopii zapasowych na własnym serwerze, • Zakaz tworzenia zrzutów ekranu i automatycznego zapisywania plików multimedialnych, • Dezaktywacja połączeń wideo, • Określanie działów użytkowników, numerów pracowników i pseudonimów.

DEMO
Oferujemy możliwość uzyskania szczegółowego przeglądu rozwiązania
Pobierz wersję demonstracyjną

Skorzystaj z wersji demonstracyjnej dostępnej online. Wypełnij wszystkie pola formularza, aby uzyskać dostęp.

Sprawdź numer telefonu - musi być prawidłowy.