CrowdStrike uznany za Wybór Klientów w raporcie Gartner® Voice of the Customer w zakresie platform do ochrony punktów końcowych
CrowdStrike uzyskał wyróżnienie, jako Customers’ Choice w najnowszym raporcie Gartner® Peer Insights™ „Voice of the Customer” za 2024 rok w kategorii Endpoint Protection Platforms. Aż 99% ankietowanych rekomenduje platformę Falcon do ochrony punktów końcowych.
Współczesne przedsiębiorstwa stoją przed wyzwaniem zabezpieczenia punktów końcowych, które są zarówno kluczowym elementem operacyjnym, jak i główną powierzchnią ataku – prawie 90% skutecznych cyberataków zaczyna się właśnie tam. Platforma CrowdStrike Falcon®, oparta na zaawansowanej sztucznej inteligencji, stała się standardem w automatyzacji i konsolidacji cyberbezpieczeństwa, obejmującym ochronę punktów końcowych, tożsamości, chmur, danych i więcej.
CrowdStrike uzyskał w raporcie Gartner ocenę 4,8 na 5, opartą na 524 recenzjach z kwietnia 2024 roku. Ta wysoka ocena odzwierciedla satysfakcję klientów oraz skuteczność rozwiązania.
Platforma Facon otrzymała również ocenę 4,9 na 5 za oferowane funkcjonalności, a CrowdStrike znalazło się w gronie sześciu wyróżnionych, spośród 17 ocenianych dostawców, w zakresie doświadczeń klientów oraz zainteresowania użytkowników. Jest także doceniany przez wiele sektorów rynku, o czym świadczy wyróżnienia Customers’ Choice w 10 z 11 segmentów, w tym: duże i średnie przedsiębiorstwa, sektor publiczny, edukacja, finanse, zdrowie, produkcja, usługi oraz regiony Azji/Pacyfiku, EMEA i Ameryki Północnej.
Jako oficjalny dystrybutor CrowdStrike w Polsce, jesteśmy niezwykle dumni i gratulujemy całemu zespołowi CrowdStrike!
Dowiedz się więcej o platformie CrowdStrike Falcon i osobiście oceń jej skuteczność >> CrowdStrike Falcon
Przeczytaj pełny raport ➡️ Gartner® Peer Insights™ „Voice of the Customer”
